Ejendomsselskab med mere end 150 privat- og erhvervslejemål søger en regnskabsmedarbejder til 18 timer om ugen.

Med reference direkte til selskabets ejer, bliver du en del af en mindre organisation, hvor beslutninger hurtigt bliver til handlinger. Den rigtige kandidat skal derfor trives med og finde motivation i, at være en del af både de indledende og udførende faser af en række varierende opgaver.

Stillingen indeholder følgende arbejdsopgaver:

  • Debitorbogholderi
  • Bankafstemning
  • Momsregnskab, herunder delmoms
  • Registrering, regulering og vedligeholdelse af lejekontrakter.
  • Regulering af huslejer som følge af stigning i afgifter og skatter.
  • Afstemning af deposita og forudbetalt leje
  • Forbrugsregnskaber
  • Vedligeholdelse og afstemning af anlægskartotek
  • Diverse administrative opgaver i forbindelse med udlejningsvirksomhed.

Frem til og med juni måned vil arbejdstiden være tirsdag og onsdag kl. 9.00 – 15.00. Fra den 1. juli vil arbejdstiden være kl. 9.00 – 15.00 tre dage om ugen. Altid onsdag. Aldrig fredag. Der er således tale om en 18 timers stilling.

Det vil være en fordel med bogføringserfaring, samt kendskab til Navision og administrative opgaver ifm. boligudlejning. For af få succes i stillingen, skal man trives med fleksibilitet, højt humør, professionel tilgang til alle opgaver og et stærkt fællesskab – for det er præcis det som virksomheden tilbyder sin kommende regnskabsmedarbejder.

Kontakt Bo Sandberg, S1 Management på bs@s1management.dk eller 6179 5330, hvis stillingen har din interesse. Du skal ikke fremsende ansøgning eller CV. Efter en telefonsamtale vil du modtage relevant materiale fra S1 management.